Father forgive me for I have sinned

Jag är inte katolik, men hela den där biktgrejen tilltalar mig. Jag åt den jäkla kanelbullen igår, men jag blev positivt överraskad -för jag tyckte inte att det var särskilt gott! Det kanske betyder att det blir lättare att avstå i framtiden? Okej, jag ska äta onyttigt på lördag då det är barnkalas, men inte mer. Det är torsdag idag, så även om jag övermannas av världens godissug så borde jag kunna klara två dagar. Right?



Jag är inget stort fan av hundar, men den här bilden dök upp på Google och den kändes ganska träffande. Så svårt att motstå ibland!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

å dt var en söt bild! :) men du bara måste ju åka till Harry Potter- parken ju. Jag hoppas att dom gör den riktigt häftig och inte bara som ett komersiellt lekland för småbarn.. (som jag upplever Disneyland typ..) Ha en bra dag! :)

2010-02-25 @ 10:43:03
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0