Barnkalas

Idag är jag riktigt trött, men det är väl bara att bita ihop och le.. försöka vakna till. Jag antar att det inte är någon bra idé att ligga och titta på film till klockan ett, men jag kunde bara inte somna! Idag ska jag på barnkalas.. det kan bli trevligt. Det kan bli ett helvete också, med massa ungar på väldigt liten yta, men jag tycker om barn så det ska nog gå bra. Om inte annat har jag åtminstone massa kaffe framför mig. Kaffe gillar jag, fast jag dricker det inte särskilt ofta. Det känns inte värt det att köpa ett kaffepaket och mjölk när jag skulle dricka typ en kopp om dagen. Nu ska jag gå och göra gröt, sedan bär det iväg!


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0